Platni promet u zemlji
Istarska kreditna banka Umag d.d. nudi svojim klijentima obavljanje poslova platnog prometa u cjelokupnoj mreži svojih poslovnica, kao i putem Internet aplikacije IKBnet, u skladu s tehnološkim zahtjevima današnjice. Fleksibilnost, jednostavnost, brzina i, poglavito, pažnja svih naših djelatnika temeljne su značajke našeg pristupa tom važnom segmentu Vašeg i našeg poslovanja.
BEZGOTOVINSKI PLATNI PROMET
Banka nudi slijedeće načine podnošenja naloga za plaćanje:
- korištenjem IKBnet-a, Internet bankarstva za poslovne subjekte, 24 sata 7 dana u tjednu
- podnošenjem papirnatog/magnetskog medija u poslovnicama Banke
- podnošenjem naloga u poslovnicama FINA-e
Naloge za plaćanje možete predati u svim našim poslovnicama bez obzira gdje je otvoren račun.
Bezgotovinski platni promet obuhvaća:
- interna plaćanja: plaćanja između računa u Banci
- eksterna plaćanja: plaćanja između računa u Banci i računa u drugim Bankama
Nalozi se izvršavaju prema terminskom planu:
- na odabrani dan:
o interna plaćanja u realnom vremenu
o eksterna plaćanja ovise o ciklusima NKS-a
- unaprijed (do 14 dana)
GOTOVINSKI PLATNI PROMET
Gotovinski platni promet moguće je obavljati:
- na šalterima Banke
- putem Bančinih dnevno-noćnih trezora, 24 sata 7 dana tjedno
- putem FINA-e
INFORMACIJE O STANJU I PROMETU NA RAČUNU
Informacije o stanju i prometu na računu dostupne su korištenjem slijedećih usluga:
- IKBSMS: obavijest o stanju i priljevima na računu putem SMS poruke
- IKBnet: pregled stanja i prometa računa putem Internet aplikacije
NAČIN PREUZIMANJA IZVODA
Dostava izvoda o promjenama na računu moguća je na slijedeće načine:
- putem Internet aplikacije IKBnet
- podizanjem na šalteru Banke
- putem pretinaca u Banci
- faksom
- poštom
- na FINA-i
Razdoblje dostavljanja izvoda :
- po promjeni
- mjesečno