Bankomati

Atm

Na bankomatima Istarske kreditne banke Umag d.d. omogućene su sljedeće usluge: 
- isplata gotovog novca korisnicima Maestro, MasterCard i Visa kartice izdanja domaćih i stranih banaka. Korisnicima Visa platne kartice izdanja Istarske kredine banke Umag d.d. omogućeno je podizanje gotovog novca BEZ NAKNADE; 
- informacije o stanju na računu korisnika Visa platne kartice izdanja Istarske kreditne banke Umag d.d. Informacije o stanju računa dostupne su i na bankomatima drugih banaka unutar MBnet mreže; 
- informacije o stanju Visa revolving kreditne kartice. Informacije o stanju kartice dostupne su i na bankomatima drugih banaka unutar MBnet mreže; 
- promjena osobnog tajnog broja PIN-a. Usluga je dostupna i na bankomatima drugih banaka unutar MBnet mreže; 

UPOTREBA BANKOMATA
  
Upute za upotrebu bankomata:

  1. Umetnite karticu u otvor za karticu tako da Chip bude okrenut prema samom ulazu u čitač,
  2. Nakon poruke na ekranu bankomata ukucajte Vaš PIN,
  3. Odaberite iznos ili uslugu,
  4. Odgovorite želite li listić,
  5. Pričekajte trenutak,
  6. Uzmite karticu,
  7. Uzmite novac,
  8. Uzmite listić ako ste potvrdili da ga želite.

U slučaju prekida veze bankomat nije u mogućnosti izvršiti traženu transakciju (prekid veze s autorizacijskim centrom, kvar na nekom od uređaja na bankomatu, nedostatak novčanica u kazetama bankomata i sl.). U tom slučaju na bankomatu se javlja poruka «Transakciju nije moguće provesti». Služba zadužena za rad bankomata u Istarskoj kreditnoj banci Umag d.d. promptno registrira takve probleme i nastoji ih riješiti u najkraćem roku. 
  
Ukoliko bankomat zadrži Vašu karticu, potrebno je javiti se u najbližoj poslovnici Banke od mjesta gdje je instaliran bankomat. Također, klijenti se mogu obratiti Pozivnom centru banke na broj telefona 052 702 400. 
Kartica zadržana u bankomatu u inozemstvu, vraća se Istarskoj kreditnoj banci Umag. 

OSOBNI TAJNI BROJ PIN I ZAŠTITA OD ZLOUPORABE KARTICA
  
Nakon primitka kartice na Vašu kućnu adresu, potrebno je javiti se u poslovnicu banke u kojoj imate otvoren račun kako biste preuzeli Vaš PIN (osobni tajni broj) i mogli započeti s korištenjem kartice. PIN Vam je potreban kako biste mogli koristiti usluge bankomata i služi za autorizaciju prilikom plaćanja na prodajnim mjestima. Radi Vaše osobne sigurnosti, uvijek je najbolje zapamtiti PIN, a ne zapisivati ga. Ukoliko ga ne možete zapamititi NIKAKO nemojte zapisati PIN na samu karticu, jer prilikom eventualnog gubitka ili krađe omogućavate trećoj osobi neometan pristup sredstvima na Vašem računu. Također se ne preporučuje držanje kartice i PIN-a na istom mjestu, primjerice, u novčaniku.
  
Kako biste mogućnost krađe sveli na minimum, pridržavajte se sljedećih savjeta:

  1. Pazite na Vašu karticu kao da je riječ o gotovini. Nikada je ne ostavljajte bez nadzora.
  2. Provjerite da Vam je nakon svakog plaćanja vraćena Vaša kartica.
  3. Uvijek provjerite potvrdu o kupovini uključujući i iznos prije nego potvrdite plaćanje.
  4. Nikada ne zapisujte PIN – zapamtite ga.
  5. Nikada ne otkrivajte Vaš PIN. Nitko iz financijskih institucija, policije ili trgovaca, pa čak ni Vaša banka ne smije Vas pitati broj Vašeg PIN-a. Vi ste jedini koji ga trebate znati.
  6. Nakon što ste dovršili Vašu transakciju na bankomatu, ne zaboravite uzeti novac, karticu i listić.

Prilikom korištenja bankomata osigurajte privatnost kako Vas nitko ne bi ometao za vrijeme transakcije. Unos PIN-a na bankomatima i EFTPOS terminalima zaklonite drugom rukom čime ćete se zaštititi od znatiželjnih pogleda i očuvati tajnost PIN-a. Također, prilikom korištenja bankomata, potrebno je obratiti pozornost na sam izgled bankomata. Ukoliko uočite određene nepravilnosti (oštećenja, neuobičajeni izgled bankomata i sl.), odmah se obratite Banci. Banka poduzima sve radnje kako bi zaštitila svoje klijente od zlouporabe bankomata i kartica, odnosno kako bi spriječila razne prijevare, kao i tzv. «skimming» - neovlašteno snimanje podataka s kartice.