Sigurnost korištenja

Što je osobna poruka? 
Osobna poruka je podatak koji korisnik mora unijeti u postupku aktivacije u MasterCard SecureCode program. Nakon Što je korisnik unese, ona će se prikazivati prilikom svakog plaćanja (prije unosa zaporke) na Internet stranici koja sudjeluje u MasterCard SecureCode programu. S obzirom da je osobna poruka podatak poznat samo Vama i Banci, njezin prikaz potvrđuje Vam da ste u komunikaciji s Bankom. 
  
Što je zaporka? 
Zaporka je niz znakova koji definirate prilikom postupka aktivacije u MasterCard SecureCode program. Prilikom postupka plaćanja na Internet stranicama koje sudjeluju u MasterCard SecureCode programu, Banka će Vas tražiti ovaj podatak kako bi utvrdila Vašu autentičnost. 
  
Da li netko može saznati moje osobne podatke (osobnu poruku ili zaporku)? 
Ne. Samo Vi i Banka posjedujete informaciju o Vašoj zaporci ili osobnoj poruci. 
  
Što učiniti ukoliko moja osobna poruka nije ispravno prikazana ili nije napisana? 
Ukoliko na ekranu za unos zaporke Vaša osobna poruka nije ispravno prikazana ili nije napisana, odustanite od unosa zaporke i postupka kupovine, te hitno nazovite info telefon Banke na broj 052 702 400. 
  
Što učiniti ukoliko posumnjam da netko zna i/ili koristi moju zaporku? 
U slučaju da posumnjate da netko posjeduje i/ili koristi Vašu MasterCard SecureCode zaporku, hitno nazovite info telefon Istarske kreditne banke Umag na broj 052 702 400. 
  
Što učiniti ukoliko zaboravim zaporku ili je pogrešno unesem? 
U slučaju da zaboravite svoju zaporku ili zbog pogrešnog unosa blokirate korištenje svoje kartice u MasterCard SecureCode programu, nazovite info telefon Istarske kreditne banke Umag na broj 052 702 400.