O nama

Istarska kreditna banka Umag d.d. banka je s tradicijom poslovanja od 1956. godine te danas predstavlja prepoznatljivu i priznatu financijsku instituciju , zauzimajući značajan tržišni udio na regionalnom području Istarske županije, a posluje također i u Primorsko-goranskoj županiji te u Gradu Zagrebu. Početkom 2018. godine Banka ima 243 zaposlenika u 26 poslovnica, s tendencijom daljnjeg širenja poslovne mreže.

Tijekom svog rasta i razvoja u proteklih 60-tak godina postojanja IKB je imala značajnu ulogu u pružanju financijske podrške brojnim poslovnim subjektima na svom području djelovanja te na isti način i danas aktivno doprinosi gospodarskom razvoju regije. Vodeći se načelima sigurnosti i uspješnosti u poslovanju kao temeljnim vrijednostima, IKB je tijekom ovog dugog razdoblja sačuvala samostalnost u radu, ne tražeći pomoć od drugih, već oslanjajući se isključivo na vlastite snage i resurse. Zasnivajući svoj rad na uspješnom upravljanju temeljnim resursima kao što su kapital, primarni izvori financiranja i ljudski potencijali, te vođenju politike sigurnog i razboritog odobravanja plasmana, IKB kontinuirano uspješno posluje na dobrobit svojih klijenata, dioničara, zaposlenika i cijele zajednice. Zahvaljujući tom zajedništvu i sinergijskom djelovanju, IKB se tijekom godina od male lokalne banke razvila u jaku regionalnu kreditnu instituciju.

Banka je u više navrata primila priznanja za svoj rad od Hrvatske gospodarske komore, Županijske komore Pula, Hrvatske obrtničke komore, Obrtničke komore Istarske županije, Udruženja obrtnika Istre kao i niz drugih priznanja, među kojima je i nagrada „Stvaratelji za stoljeća – Posebno priznanje za doprinos razvoju poduzetništva u srednjoj i jugoistočnoj Europi“ koja je Banci dodijeljena 2016. godine.

Dugoročnom poslovnom strategijom koju je zacrtala Uprava, Banka je danas usmjerena na razvijanje poslovne mreže i distribucijskih kanala, daljnje jačanje svoje pozicije u segmentu malog i srednjeg poduzetništva te jedinica lokalne uprave, kao i na razvijanje asortimana proizvoda i usluga namijenjenih stanovništvu i poduzetnicima, posebice onih koji se temelje na novim informacijskim i komunikacijskim tehnologijama, kako bi se uspješno održala na današnjem zahtjevnom bankarskom i financijskom tržištu kao moderna, univerzalna banka fokusirana na potrebe klijenata.