Informacija za potrošače o potrebnim koracima prilikom korištenja usluge prebacivanja
Banka |
|
Naziv |
Istarska kreditna banka Umag d.d. |
OIB |
65723536010 |
Sjedište |
E. Miloša 1, 52470 Umag |
Opis glavnih značajki usluge |
|
Naziv |
Usluga prebacivanja računa za plaćanje iz jedne banke u drugu unutar Republike Hrvatske prema Zakonu o usporedivosti naknada, prebacivanju računa za plaćanje i pristupu osnovnom računu (u daljnjem tekstu Zakon).
|
Vrsta računa za plaćanje |
Transakcijski računi
|
Popis usluga koje mogu biti predmet prebacivanja |
Ponavljajući dolazni kreditni transferi Trajni nalozi Izravna terećenja |
KORAK 1 Podnošenje Punomoći potrošača za uslugu prebacivanja |
Potrošač u banci koja je primatelj:
Punomoć je dokument temeljem kojeg potrošač ovlašćuje banku koja je primatelj i banku koja obavlja prijenos da provedu sve potrebne radnje za provedbu usluge prebacivanja.
Usluga prebacivanja sastoji se u prijenosu s banke koja obavlja prijenos na banku koja je primatelj:
Za svaki transakcijski račun u banci koja je primatelj, na koji se provodi prebacivanje iz banke koja obavlja prijenos, potrošač potpisuje zasebnu Punomoć.
Potrošač sam odlučuje o opsegu usluge prebacivanja i to navodi u Punomoći. |
KORAK 2 Obveze banke koja je primatelj |
Banka koja je primatelj u roku 2 radna dana od primitka Punomoći potrošača dostavlja banci koja obavlja prijenos sve potrebne informacije iz Punomoći (po potrebi i Punomoć) za provedbu usluge prijenosa. |
KORAK 3 Obveze banke koja obavlja prijenos
|
Banka koja obavlja prijenos u roku od 5 radnih dana od dana zaprimanja svih potrebnih informacija iz Punomoći za provedbu usluge prijenosa:
|
KORAK 4 Obveze banke koja je primatelj
|
U roku od 5 radnih dana od dana zaprimanja Popisa usluga koje se prenose iz banke koja obavlja prijenos, ako su ispunjeni svi uvjeti za prebacivanje, sukladno Punomoći:
Banka koja je primatelj nema obavezu uspostaviti usluge koje i inače ne nudi svojim klijentima.
Banka koja je primatelj šalje pisane obavijesti i kopiju punomoći za obavještavanje o podacima o novom računu za plaćanje, no ne preuzima odgovornost da će primatelji pisama postupiti prema istima. |
Obveze potrošača |
Potrošač snosi odgovornost za pravovremeno slanje potvrda o broju transakcijskog računa primateljima izravnih terećenja i isplatiteljima ponavljajućih dolaznih kreditnih transfera ako je naveo da će sam obavijestiti isplatitelje ponavljajućih dolaznih kreditnih transfera i primatelje izravnih terećenja.
Potrošač ima obvezu kontrolom svog računa pratiti izvršenje usluga koje su bile predmet prebacivanja. |
Rok za prebacivanje |
12 radnih dana od dana podnošenja Punomoći. |
Ostalo |
|
Podaci koje treba dostaviti potrošač |
|
Odustajanje od usluge prebacivanja transakcijskog računa |
Potrošač može pisanim zahtjevom odustati od usluge prebacivanja u roku od 3 radna dana od datuma potpisivanja Punomoći.
Zahtjev za odustajanje potrošač podnosi isključivo u banci koja je primatelj.
Preuzimanjem Zahtjeva za odustajanje banka koja je primatelj ne garantira potrošaču da će proces prebacivanja biti zaustavljen.
Protekom roka za odustajanjem potrošač mora pokrenuti novi postupak prebacivanja transakcijskog računa ili osobno riješiti problem u svakoj banci. |
Terminski plan
|
Banka koja je primatelj šalje sve potrebne informacije iz Punomoći za prebacivanje (po potrebi i Punomoć) banci koja obavlja prijenos u roku od 2 radna dana od datuma zaprimanja Punomoći.
Banka koja obavlja prijenos šalje popis usluga koje se prenose novoj banci u roku od 5 radnih dana od primitka Punomoći.
Banka koja je primatelj poduzima potrebne radnje navedene u Punomoći i prema zaprimljenom Popisu u roku od 5 radnih dana od primitka Popisa.
Radni dan je svaki dan od ponedjeljka do petka izuzev blagdana i neradnih dana. |
Način podnošenja prigovora / rješavanje sporova |
Potrošač podnosi prigovor na jedan od sljedećih načina: • predajom pisanog prigovora banci • dostavom pritužbe Hrvatskoj narodnoj banci • pokretanjem postupka mirenja odnosno alternativnog rješavanja potrošačkog spora
Banka će odgovoriti potrošaču na uredno zaprimljeni prigovor najkasnije u roku od 7 (sedam) radnih dana od dana njegovog zaprimanja. |
Kontakt za uslugu prebacivanja
|
e-mail: callcentar@ikb.hr tel: 052 702 400 |
|
|
Troškovi vezani uz uslugu prebacivanja transakcijskog računa |
|
Naknade |
Za korištenje usluge prebacivanja ne naplaćuje se dodatna naknada.
Naknada za zaprimanje Zahtjeva za odustajanjem od usluge prebacivanja iznosi =0,00 kn Naknade za otvaranje i zatvaranje izravnih terećenja, trajnih naloga, naknada za zatvaranje transakcijskih računa te naknade platnog prometa (npr. prijenos pozitivnog stanja) potrošač plaća sukladno važećim naknadama banke koja je primatelj i banke koja obavlja prijenos. |