Glavna skupština IKB-a - nastavak rasta i u 2021. godini
U dvorani Zajednice Talijana "Fulvio Tomizza" u Umagu, 30. ožujka 2022.g., održana je još jedna Glavna skupšitna Istarske kreditne banke Umag. Na održanoj skupštini usvojene su sve predložene odluke po točkama dnevnog reda. Dioničarima Banke su se obratili g. Miro Dodić, predsjednik Uprave IKB-a, g. Milan Travan, predsjednik Nadzornog odbora i g. Livio Urbac, zamjenik predsjednika Glavne skupštine dioničara Banke. U svom obraćanju dioničarima i medijima, predsjednik Uprave g.Miro Dodić je naglasio:
"U izrazito izazovnom okruženju Istarska kreditna banka Umag je u 2021. godini postigla svoj najbolji rezultat i zadržala svoju poziciju vodeće manje banke na financijskom tržištu Hrvatske. Obilježavajući 65. godinu uspješnog poslovanja Banke ostvaren je rekordan rast bilance i dobiti. Protekla 2021. godina prva je godina našeg novog Strateškog plana IKB-a za razdoblje od 2021. do 2025. godine. Na ovogodišnjoj sjednici Glavne skupštine, kao i na prethodnoj, mogu ponoviti da je Banka ostvarujući strateške ciljeve vrlo stabilno i uspješno poslovala u 2021. godini, uz stalan rast na hrvatskom financijskom tržištu. Učešće aktive Banke u bankarskom sektoru poraslo je od 0,67% u 2012. godini na 0,9% u 2021. godini. Cilj nam je ostvarenje učešća od preko 1% bankarskog sektora odnosno ostvariti visinu aktive od preko 5 milijardi kuna.
Ukupna aktiva Banke na kraju 2021. godine iznosila je 4,444 milijarde kuna odnosno ostvaren je rekordan porast od 588 milijuna kuna ili porast od 15% u odnosu na prethodnu godinu. To nas svrstava na 9. mjesto u Hrvatskoj odmah iza velikih banaka.
Banka se prilagođava tržištu, odnosno klijentima, tako da iz godine u godinu od tradicionalnog bankarstva ubrzanim tempom ulazi u procese digitalizacije. U 2020. godini ušli smo u nacionalni identifikacijski i autentifikacijski sustav projekta e-Građani čime smo omogućili našim klijentima da sa tokenom i mobilnim tokenom IKB-a , koji se koriste za usluge internetskog bankarstva IKB-a, mogu pristupiti svim uslugama sustava e-Građani (npr. za Poreznu upravu i druge državne institucije).
Istarska kreditna banka nastavlja jačanje u digitalnom poslovanju, pri čemu je volumen tansakcija putem online bankarstva porastao i u 2021. godini za 17% (kod građana za 21% i poslovnih subjekata za 16%).
Značajne aktivnosti bile su na modernizaciji i unaprjeđenju postojećih usluga online bankarstva i kartičnog poslovanja, a posebno se odnosilo na aktivnosti uvođenja programske podrške za tehnologiju brzih plaćanja, tzv. Instant payment, koji projekt je završen krajem mjeseca studenog 2021. godine, što svrstava našu Banku među prve četiri banke koje su uključene u NKS instant platni sustav u Hrvatskoj sa najbržim plaćanjem.
Iz svega izloženog vidljivo je da Istarska kreditna banka i u svojoj 65. godini poslovanja ima održivo poslovanje i da je iskazala realan, organski rast zasnovan na povjerenju naših klijenata, čime je potvrđena odgovornost kako prema klijentima Banke, tako i prema dioničarima i društvu u cjelini. Zahvaljujem posebno svim našim klijentima i dioničarima na ukazanom povjerenju, koje nas obvezuje da i u budućnosti ostanemo pouzdan partner u poslovanju i daljnjem razvoju."